Bowling sytle

Pengalaman saya hihi,

Bowling adalah salah satu permainan kegemaran saya.
Ramai tahu permainan bowling sesuai untuk khalayak ramai.
Ketika saya ditingkatan 4,Persatuan kelab setia dan pelangcongan ada buat pemilihan untuk menyertai pertandingan bowling diperingkat daerah.Sesiapa yang ingin pertandingan perlu menjawab soalan yang diberikan oleh guru ketika perjumpaan dilakukan.Soalan yang diberi sejenis kuiz yang menarik.Syaratnya ialah sesiapa yang mendapat soalan dengan betul akan dipilih untuk menyertai pertandingan bowling.Disebabkan bowling ialah sukan kegemaran saya,saya bersungguh-sungguh untuk menjawab kuiz dengan betul.Selepas menjawab,guru pun beri markah dan tidak sangka saya dan rakan saya terpilih untuk menyertai pertandingan itu..haha.Tak lama kemudian sampai la pada hari pertandingan..saya begitu berdebar-debar untuk bersaing dengan sekolah lain..masa tu tak kisah apa yang penting saya dan rakan perlu menang dlm pertandingan ni..tempat perlawan di MIBC.Kami bermain begitu bersungguh-sungguh untuk mendapatkan tempat pertama.ketika dlm perlawam,banyak kesilapan kami lakukan masa baling bola bowling..dengan takde rasa cepat mengalah..kami cuba sedaya upaya untuk menang dlm pertandingan tu..ketika giliran saya,saya tidak menyangka bahawa saya dpt 4 kali strike dlm sekali balingan..alangkah gembiranya kami..sampai bola bowling pon kami nk bawak balik.hahaha.selepas tamat permainan kami tidak sabar menunggu keputusan kami..target kami tempat pertama tetapi kami hanya dapat tempat ketiga..tapi takpe la itu semua usaha kami yg kami lakukan..yang penting saya dpt 'turkey' dlm satu balingan.hehehe

Comments

Post a Comment

Popular Posts